Björn Ranelid

Köpte en bok av Björn Ranelid idag.
Måste erkänna att jag har väldigt svårt för den mannen. Det var väl mycket därför jag köpte boken, man måste väl ändå ge stackarn en fair chans (sen när jag väl läst boken kan jag börja tycka illa om honom på riktigt).
Här är själva dilemmet. När man väl läser ser man hans självgoda nuna framför sig. Jag försöker inbilla mig själv att Carl Johan Wallgren eller nån annan mystomte nedtecknat alla ord. Men trots att  man titt som tätt  kan betraktas som halvdum så är man inte korkad nog att lura sig själv, och hur ska man då kunna ge en sån som Ranelid en rättvis behandling.

Snälla vän i natten lös detta dilemma åt mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0