flyktbeteende vadå jag?

Återigen sitter man här framför skärmen utan något som helst vettigt att delge omvärlden. Alla ni som lever dessa spännande och upphetsande liv; hur tusan hinner ni och orkar skriva blogg!?
Själv sitter jag här med en fet "att göra lista" (eller borde göra lista skulle det kanske hetta) och klurar på hur man kan skjuta upp alla måsten ett litet tag till. Allt navelludd är bärgat, dissikerat, analyserat och arkiverat, Har öppnat kylskåpsdörren ett tjugotal gånger, händer faktiskt inte så mycket spännande därinne, lyset tänds som vanligt, maten ser ungefär ut som förut och inget nytt lockande har dykt upp sedan sist jag stack in huvudet.
Lisa sover och Erik har barikaderat sig framför datorn och är ej kommunicerbar.
Tack kära blogg för din existens.
Tack vare dig blir köttfärsen härsken,
tvätthögen lika stor som min ångest över att ta itu med den,
Huset omålat
O sist men inte minst dagen lite mera dräglig

Annars är allt bra

Kommentarer
Postat av: Tina

Men älskling - har du så tråkigt om dagarna? Det låter ju som när jag beskriver en arbetsdag.... Vad gör vi med livet?? Ska vi hitta på något nytt??

2007-08-03 @ 18:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0