fortfarande fetrookie

Hallå där igen!
ur lång tid har det tagit sedan mitt senaste inlägg?
känns som 2 timmar. Råkade logga ut mig själv o kom aldrig in igen (förrns nu, (ni med logiskt tänkande fattar)).
Prövade alla trick i boken (boken är naturligtvis väldigt tunn för en dataanalfabet men ändå), Det visade sig till slut att jag inte kunde skriva min egen mail adress. Är man dyslektiker eller född en generation försent för att pyssla med sånt här. Min flickv vafan hädanefter skriver jag alldrig mer min flickvän. hon hetter Tina.
Tina försökte guida mig rätt men utan dator framför sig var det inte alltför lätt (satt på dass). ungefär lika omöjligt som att beskriva hur man knyter skorna utan att visa, prova på valfritt offer Tricky business!
Över till väsentligheter. Morsan bor i Köpenhamn, Har bjudit ner oss i helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0