Gräsänklingsblues

Ensam hemma tjohoo!  ett litet tag iallafall.
Tina är på Tjärnö så man är kung på torpet just nu.
Det är både gott å ont.
Gott:
När man äter kan man tugga gnaska smaska bäst man vill.
Man kliar sig när det kliar där det kliar.
No dresscode. Y-front o nätlinne morgon, middag, kväll (inte för att Tina bryr sig annars heller men skriver så ändå för att behålla illusionen av ungkarlsliv).
Vem bryr sig om toalockets horisontella eller vertikala läge.
middagstips; Ta tre rockringar. Sätt Lisa i en, Erik i en, Ta frysta grönsaker (förslagsvis ärtor majs o paprika, (Herrgårdsgrönsaker är för stora, ingen sport o man förlorar egentid)). sprid ut ett redigt lass inom cirkelns ramar. toppa med skivad hotdog. säg "klara färdiga gå, först att äta upp vinner en glass!  Om så önskas strunta i att skura efteråt.
Fjärrkontrollen är ens egen egendom.
Sov o middagstider är när man är hungrig eller trött.
Man kan sträcka upp ett fett långfinger åt alla livsstilsmagasins do and don´ts (Jag funderar allvarligt på att starta ett eget livsstilsmagasin tillsammans med Pettson o Pippi Långstrump).
Listan kan göras oändlig men jag måste ut o tvätta kåken (på mitt vis!).
Ont då?   Jodå det finns.
Tina är inte här. på något vis överskuggar det allt det andra.
Fan vet om jag inte är kär!?
längtesälskessaknesTina! syns snart

 


Kommentarer
Postat av: Tina

Älskar dig så jättemycket!! Jag har blivit sjuk....säkert smittad av Lisa.

2007-08-21 @ 17:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0