Idag är dagen D

 Känns mer som dagen B.
Man skulle egentligen målat kåken igår då man var störst, bäst o vackrast.
Det känns faktiskt lite motigt just nu.
Det finns ändock något fint med dagenefterfysiska aktiviteter. Ett vackert rättmätigt lidande på något vis.
"Gör du ont kroppajävul ska du få ont tillbaks" typ

Lisa bajsar senapsbajs, o det är nog åndå lite mer än jag förtjänat tycker jag.

Kom på att jag gav Erik kameran och ett fotouppdrag igår. Dom få bilder som finns av mig visar ett fullblodspuckomiffo (se bara facebook o myspace ) så jag tänkte att det kunde man ju bättra på igår kväll.
Erik sa åt mig att stå som en fontän som sprutar vatten, har en känsla av att jag fortfarande ser ut som ett fullblodspuckomiffo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0