Jag vrångpick!?!

Joo faktisktjag är det, eller var nyss.
Efter tidigare nämnda dassbesök för Tinas räkning (då jag tjyvade datorn) gick hela familjen (utom jag) ut o jaga hemglassbilen. När dom väl kom hem blev jag uppmuntrad att slita mig o äta glass en masse. Ilsk blev jag, störa en litterär gigant i en kreativ process. Ilsk blev Tina ock, för attjag var ett pucko (ber om ursäkt inför allt o alla, Hon hade hade verkligen rätt ( men nu är jag snäll)). Coolt o skriva i realtid. Vi får se vad som händer härnäst ( jag skriver ner!....... ingan.... ingan ..... ingan.)  
Lika bra jagf lägger ner .

ÄÖ förresten Tina pratar telefon.

Det kändes som att sitta i (sussie har fortfarande bäbis i mage i allra högsta grad) i ett akvarium, ungarna simmade runt tyst o stilla, kreativitetn flödade.

Känns fortfarande som att sitta i ett akvarium fast med vildhajar o pyraior. Jag skiter i det här ha de gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0