Life is like a näve hästskit

Sug på den Fårässst!
Fylleskriver just nu.
Ambitionen var annorlunda men Tina tvärnöp maskin o vägra dela (jag är smygsur just nu men säg inget ).
Hon befinner sig på dass för närvarande så jag passar på o blogga.

Allt började tidigare ikväll.
Livet rullade på sin gilla gång så som det antagligen tenderar göra i ett förortsStockholmskt Villakvarter.
Tina hemanländer.
Skickar mej på uppdrag. ( vin imorrn målning eller imorrn vin målnig imorrn)
Jag for hursom.
Hem kom jag
(Vet ej var var jag var skickade iväg familjen på glass bilsjakt)
De blir mycke parenteser när tankarna far i ett vinindränkt huvve (här kommer en till)
(den här mena ja (se till höger) har glömt vadf jag tänkte skriva i den parentesen)  kommer ingen parentes där denna parentes skulle varit.

NYSTART

APHELVETE HADE SÅ MYCKET VETTIGT ATT SÄGA men forskarna säger att paserar man två glas försvinner ens kreativa sinne (dom har rätt dom jävlarna).

Kvällen började trots allt väldigt fint.
Man tar två glas vin mår bra (tror vi hamnat i nån sorts familjefälla FRÄDAGSMYYYYS!) ( O DET ÄR MYSIGT LOVAR)
Ens inspiration rinner på, det känns som att sitta i ett akvarium, ungarna är som små guppies, simmar kring. Jag halvligger i världens skönaste soffa allt är en idyll av sällan skådat slagjc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0