minne jag?

En del säger att jag är glömsk, o det stämmer förbannat bra.
Började ju berätta hur jag försökte hetsa grabbarna att skapa något vackert åt Sussie.
"Vi kan bygga en robot!" föreslog Erik
JAA! nappade Sebastian "Då kan den städa o vi far till Skansen varje dag!".
Sebastian är en liten förslagen herre o kan se hur saker o ting skulle kunna gynna honom i de flesta lägen.
Han påminna om katten Gustav i många lägen,
ni kan ju gissa vem som är Ådi.
Jag glömmer aldrig när jag var med dessa båda herrar på en lekplats för två år sen.
Klarar du o hoppa därifrån? frågade Sebastian Erik o pekade på ett lekstugetak.
Jaa sa Erik o började klättra.
Sebastian gick o satte sig på en bänk med benen i kors.
Ska inte du hoppa? frågade jag honom.
Näe jag ska sitta här o titta när Erik bryter benet. svarade Sebastian.

Spånar iväg i vanlig ordning.
Hursom. Grabbarna ville bygga robot o jag tänkte att va fan varför inte, Klart bruden ska ha en robot.
Jag tog vår Gränsforsyxa o högg ihjäl en gammal cd-spelare vi hade. det sprutade skruvar o plastskärvor över hela rummet. Lisa for kring som en haj med blodvittring o tuggade på allt hon kom åt. efter kom Sebastian o Erik med varsin mejsel o hackade på dom rester som fanns.

Någon robot blev det aldrig,   Men vi är åtminstone fri den gammla cd-spelaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0