Mor is in the house!

Till slut kom hon hem, Tina efter sju resor o åtta bedrövelser. Hon har varit nere på Tjärnö på ngt slags möte tror jag. Innan hon for ner tog hon med sig en näve av familjens bakterieskörd så hon har legat däckad på västkusten. Som grädde på moset hade hon tydligen migrän också. Jag hade huvudvärk en gång när jag var 7 år o det var fan inte roligt. Migrän ska vara 7 resor värre har jag förstått.
Nadja var här o hälsade på en sväng igår med. Hon lånade datoruppkoppling o la in lite bilder på fäjsboken.
http://www.facebook.com/album.php?aid=12200&id=700121325&ref=mf  Våran gamla goa balkong. för er mindre insatta läsare kan jag berätta att Nadja tog över vår lägenhet. Då vi bodde där var balkongen ett utanpåliggande råttbo, nu är det en mindre oas. Snyggt jobb Nadja (är det okej att jag fläskar ut ditt privatliv så här, Jag har ingen större koll på seder o kutym inom datorvärlden).
Boris kom insmygande lite senare (ytterligare en fotnot till er utan koll. Boris är farsa till Nadja, våran granne, Makedonsk Åsa-Nissefigur med mer) . Han var på finfint humör, hade tagit sig två whiskypinnar. 
Han började förklara att han backat på någon "jaevlaotlänning" med bilen.  Tydligen var det otlänningens fel om jag förstått saken rätt, (känner att jag måste förtydliga mig, ngn hade parkerat i närheten av Boris bil och bilen hade blivit påbackad). Jag började steka blodpudding mitt i storyn, med fläkten på så hur det hela slutade har jag ingen aning om, Boris berättade glatt vidare under tio minuters tid, nickade där jag trodde det skulle passa.
Erik kom precis upp. Han påstår att han också blivit sjuk för han "känner sig lite lös i armarna",  Intressant symptom.

Kommentarer
Postat av: Tina

Boris är morfar till Nadja -fast det vet du ju egentligen. Puss

2007-08-23 @ 09:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0