rookiens första stapplande steg

Okej. Nu jävlar är man med i matchen. Har till slut hittat ut i cyberrymden via surf på flickvännens block. Har inte riktigt fattat grejen med att skriva blogg så ursäkta att jag bara skriver svammel just nu
Ge mej 3 sekunder att fundera ut vad jag bör skriva.

Så   tack för tålamodet


Idag är en sån här jahavadbordehändarnurå dag. Såna dagar börjar alltid med att man vaknar med en molande stresskänsla.
Åtgärd 1 i det läget är som regel att ligga kvar i sängen o försöka fokusera på att kliva ur sängen, en process som kan ta ett tag.
Min flickvän har en begränsad förståelse för att denna process kan ta ett tag. Hon ser gärna att man kliver upp, hjälper till med att byta bajsblöjor, mata bebis och ta hand om hus o hem, och ska jag vara helt ärlig så får man väl förstå att hon har ett begränsat tålamod när skiten rinner längs smalbena och hon varit uppe sedan halvsex  och försökt skapa någon slags struktur i vad hon kallar kaos. Jag väljer att kalla det livet. Summanav delarna Tina Jon Erik o Lisa kanske skulle benämnas det kaotiska familjelivet.

Välkommen hem till oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0