Tjuvar o banditer!

Här öppnar man än en gång sitt hjärta för omvärlden och gråter ut sin ångest 0 vad händer, samma visa som alltid när man sitter vid denna maskin. Tjipp tjopp långnäsa allt försvann. Det borde komma upp ett fett felmeddelande som sa att "I´ve just fucked you on another two hours of your life SUCKER!!!). Nu vaknade Lisa tydligen till så jag måste dra som en avlöning.
innan jag säger ajöken undrar jag om jag är ensam om detta eller om fler än jag sitter o gråter framför sina maskiner.
Det måste ju någonstans därute finnas en hel planet planet med borttappade bokstäver. Troligen belägen i samma galax som uddastrumpplaneten. Att det finns svarta hål belägna i torktummlaren kan man ju förstå i o med att så pass få undersökt torktumlaren inifrån (förutom en o annan jackass aspirant). Men vafan vi lever i det digitala århundradet, bokstäver kan ju inte bara försvinna sådär eller?
Kanske rymmer dom,
eller kidnappas?
Det kanske sitter någon varelse någonstans därute, utan eget liv att skriva om o i brist på egna erfarenheter snor han mina.
Jag märker att jag börjar spåna iväg okontrolerat nu och känner mig inte så lite som nyss nämnda varelse, så jag prövar att runda av än en gång.
Hursom; har någon sett mina förlorade ord ute någonstans, ensamma o övergivna så säg till, Dom var mig väldigt kära.

Er tillgivne Jon Ljunglöf
En erfarenhet rikare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0