Imorrn ska vi köra dynga!

Sitter som en slöbös, hösäck, knubbsäl på häll framför datorn.
Skådar ut över slagfältet som kallas vardagsrum.
Erik har lekt hela havet stormar med pappersinsamlingen.
Lisa har varit med o lagt sin touch på verket.
Hon tar efter mer o mer vad gäller Eriks Sattygssida, Men hon gör det hela med egen stil o finess. När hon får tag på något dyrt eller ömtåligt hivar hon det högt o långt samtidigt som hon vrålar under föremålets luftfärd.
Hon påminner inte så lite om Ricky Bruch.
efter utförd gärning tultar hon iväg med belåten min.
Jag är ledig imorgon så de faller väl på min lott att mocka i svinstian.
Om kaos verkligen bor granne med gud har jag aldrig varit närmare himmelriket.
Gonatt mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0